Godmorgon världen, vilken underbar dag!

Idag när jag vaknade upp bredvid min nya fina iPhone och såg solen skina in genom fönstret kände jag att idag blir en bra dag. När den nya fina iPhonen plingar till och meddelar att jag blev godkänd på den ruggigt svåra tentan om meta-etik bekräftades känslan. När jag kom på att om ca 6 timmar anländer min bästa vän i hela världen till Göteborg för att spendera Valborg med mig här fick jag nästan överskott på lycka. Det löste sig däremot när jag såg hur mitt sovrum såg ut. Nåväl, nu har jag nått att göra idag också.

När jag låg där i min säng (ligger fortfarande här, det är lördag) och kände mig lycklig så kom jag på att idag är en utmärkt dag att ta upp bloggandet igen. Så vi provar med det. Jag har till och med laddar hem en blogg-app. Serious shit...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0