Varning för cliché


Så var ännu en resväska fylld med kläder och skor och jag tror att jag klarar av att få hem det som är kvar helt själv nu. Men det krångliga är inte kläderna utan alla jäkla prylar jag har. Var kommer dom ifrån? Inte hade jag väl med mig massa grejer hit till Tyskland? Nåja, mamma sa att hon hade med sig en IKEAkasse så jag får väl slänga ner allt där. Sen har vi alla jackor, småväskor, hattar (okej jag har 2) och annat som jag troligen bara slänger in bagaget när bilen står här.

Åååh, om bara en vecka kommer mina kära päron och hälsar på! Jag kan inte vänta tills jag får visa dem allt här borta och presentera dem för den (näst) bästa familjen i världen. MIN familj #2. Kan inte fatta att min syster inte varit och hälsat på en enda gång. Riktigt dumt. Tanken var annan men... varning för cliché: ett år går så himla fort!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0