Bra jobbat du


Imorgon ar det tydligen nagon slags helgdag vilket betyder att lilla pappa inte jobbar och att familjen aker ivag pa minisemester over dagen. Det betyder ocksa att jag ar ledig. Det, i sin tur, betyder filmkvall ikvall med aupairerna. Sa jag slangde mig pa cykeln efter att monsterna var i sang for att bege mig till den anda av oss aupairer som har en egen lagenhet. Pa vagen cyklade jag forbi mataffaren och stannade for att kopa mig med popcorn. Jag stod nagra minuter och tittade pa chokladen innan jag bestammde mig for att vara nyttig och gick med popcornen mot kassan. Det hade jag inte mycket for, en annan au pair hade tyligen bestamt sig for att kopa med sig heeeeeela affaren sa nu sitter jag har med godis upp till knana. Aj i magen.

Nu ska vi titta pa film, onsdag ar Disney-kvall. Snart kommer mamma och pappa, jag har fatt hora av sakra kallor att de ar i Dannmark for the moment.




Kommentarer
Postat av: Nicklas

Vad trevligt med filmkväll. Lite tråkigt att du tappat bort alla "prickar" på våra sköna, svenska bokstäver :´(



puss o kram Älskade du

2011-06-23 @ 16:46:37
Postat av: Smsa Låna

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-07-19 @ 19:01:43
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0