Favorit i repris - tönt


Hur töntig är jag om jag lägger ut ett "favorit-i-repris" blogginlägg? Kan vara över 10 på en 10talig skala (okej jag fattar att det inte heter 10talig men jag kommer inte på vad det heter och du fattar vad jag menar) men det får gå.


...Det gick också bra när vi skulle gå in i affären där vi trodde att vi skulle köpa en badmatta. Det är en halvliten och ganska trång affär, en sån där men rätt mycket skräp som är ganska billigt men ibland hittar man något kul. Som nu när jag hade hittat en massage-dusch-matta. Affären säljer ganska mycket skor, gärna väldigt höga i leopardfärgad plast men lite fluff och glitter på. Snyggt.

Nu hade de iallafall tydligen fått för sig att sortera bland plastleoparderna och hade slängt ut alla på golvet. Den ganska trånga affären hade nu inte längre några gångar och där stod jag, men en tvillingsvagn. En tjej stirrade dumt på mig och gick sen för att flytta en leopard. Jag blev lite sur och körde över en sko, inte heller då gjorde de något för att underlätta min framkomlighet. När jag frågade efter mattorna och de var slut blev jag ännu lite surare och körde över en sko till. Kan dom gott ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0