Kulturell minsan


Jag lever (och frodas) här borta i Tyskland och har nästan glömt bort att jag har en blogg. Men men, så kan de  gå. Fresten är jag inte säker på vad frodas betyder, men de får stå ändå. Om det är nått skummt så stämmer det inte, då skojja jag bara.

Jag har gått och blivigt kulturell. Åjo, en hel helg har jag jäktat runt i PRAG och tittat på massa gamla hus, kyrkor, statyer och andra jääääättespännande sevärdheter. Nåja, det var inte så illa som jag trodde men nästa gång åker jag nog till London och shoppar. Helt seriöst så var Prag en jättevacker stad och det var trevligt att se något nytt.

Om mindre än två veckor bär det av på nästa resa (som definifivt kommer vara i långsammare tempo). 10 dagar på Kanarieöarna, jo jag tackar! Inte illa pinkat, skulle jag vilja uttrycka mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0