Todaay


Var såklart inte alls duktig och gick och la mig tidigt igår utan satt uppe och tittade på valvalkan istället. Hade också en trevlig skypekonversation på 3 timmar med... ja vad ska denna person få för "kodnamn" nu då... Tål att tänkas på. Har ju varit så finurlig hittils. Tidigare nämda personer i min blogg: älskling, bästa, trevliga killen, chefen, mamma, syster, släktingen, ungen, monsterbebisarna, lilla mamma, lilla pappa... What ever.

Vaknade upp imorse inte allt för trött ändå, lekte lite med bebisar och gav de frukost. La de för att sova lite och sen har jag suttit vid datorn hela dagen. Har rensat bland alla bilder och styr upp lite i systemet. Har även redigerat färdrigt lite bilder och lekt lite i PS. Äntligen lagt in bilderna från födelsedagarna också, ska kankse ladda upp de.

Ska hämta ungen + en kompis från Kindergarten i eftermiddag och ikväll bär det iväg till K igen med de andra au pairerna för FIESTA! Det blir mexikans mat, musik och så skulle man tydligen klä sig färgglatt också. Det kan ju jag, haha med alla mina vita linnen och svarta tröjor. Nåväl jag har nog något färgstarkt i garderoben. Nu är det dags för lunch.

Puss och Kram, Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0