Skypelove


Har fortfarande inte gjort någonting alls idag och det passar mig. Lite kurragömma och tafatt med ungen och lite tittut med monserna, haha det är toppklass lekar! Skypat med pappa och pratat med mamma också, en skön dag. Nu sitter jag och skypar lite med min bästis och väntar på maten. Lilla pappa har lagat mat hela dagen och snart blir det middag men lilla mormor, lilla moster, ungen och små päronen. Imorgon får det bli gymmet och poolen.

Puss och Kram, Louise



Min älskade vän, du förgyller mitt liv!

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Missbella tävlingen är avslutad, gå in och kolla om det var du som vann! Om inte så finns det andra tävlingar du kan vara med i! :D

2010-09-25 @ 19:47:33
URL: http://HTTP://FRIDASJOBLOM.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0