Hår och hamburgare


Glad och mätt sitter jag nu här fullt påklädd. Jag har nämligen fått McDonalds idag, det var inte igår. Vi packade in oss och drog iväg med bebisarna till frisören tidigare idag och efter en halvtimme med tårar, dregel och hår precis överallt åkte vi iväg för en andra frukost (me like). Vi hamnade då på McDonalds och det blev lunch med milkshake till efterrätt. Vi hade en sjukt rolig timme där inne och skrattade hela vägen hem.

Nu sover bebisarna men de vaknar väl snart igen. Känner för att hitta på något skoj, lite rastlös just nu men vi får väl se. Känner hur stans sko- och klädaffärer kallar på mig men det blir väl till att sitta här och passa bebisar. Räknar dagarna tills jag ska få träffa den underbaraste människan i världen. 16 dagar kvar tills jag åker hem, nästan bara två veckor. Shit vilken intensiv helg det ska bli, haha. En promenad kankse vore nått, tar med bebisarna ut i parken men lite musik i ena örat. Måste ju ha ena örat fritt för att höra om någon av de dör eller så. Bra ide Louise, jag gillar den!

Puss och Kram, Louise



En bild från bäbispromenad första veckorna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0