Fiestanight


Jävla tunnelbanor och informationsskyltar på tyska alltså. Tog ju såklart fel jäkla tåg i stressen och fick sedan gå av och vänta hur länge som helst på ett tåg tillbaka så jag kunde vänta ännu längre på rätt tåg. Väl framme ändrades det och jag hade en helgrym kväll igår tillsammans med många härliga människor. K hade lagat supergod fiesta mat och dekorerat hela lägenheten i mexicanska färger. Det blev prat, skratt och vin ända tills sista tunnelbanan gick hem.

Idag var jag så trött att jag fick sitta och rent ut sagt spärra upp ögonen för att de inte skulle gå ihop, helt sjuk kännsla. Nu har jag piggnat till lite iallafall och sitter och väntar ut att jag ska hämta ungen från dagis. Ska träna idag men fick imrose för mig att jag skulle göra det ikväll och inte på dagen. Vet inte hur jag tänkte där men ja, det får väl bli ett kvällspass då. Sen mat, dusch och säng direkt, INTE SKYPE I 3 TIMMAR! Funderar på lunch nu, kurrar lite i magen.

Puss och Kram, Louise












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0