Ett glas vin och bums i säng


Bah, jag är så trött att jag knappt orkar blogga. Anledningen till att lilla mormor var "försvunnen" var att hon också var sjuk och har legat i sängen HELA dagen. Av någon anledning har monsterna bara sovit EN gång idag också men den gången sov de iochförsig väldigt länge. Hur som helst har jag för första gången på 6 veckor jobbat HELDAG. Sjukt ansträngande var det kan jag säga. Nu sover de i alla fall och ungen sitter klistrad framför tv:n som vanligt.

Då var det väl dags att börja fundera på kvällsmat, fan vad sugen jag är på svensk (haha svensk?) pizza! Det vore nått. Men det får väl bli potatissoppa eller nått annat äckligt, haha. Kankse finns rester från lördagen kvar, det vore nått. Nu är det mat, kankse en film och skype med bästis som gäller innan sängen. Imorgon ska hon iallfall till dagis så då kankse jag kan komma iväg och träna. Hoppas inte jag också blir sjuk nu, jäkla ungar!

Puss och Kram, Louise



kom så fyller vi våra tomrum med vin

Kommentarer
Postat av: Ellen - ellastankar.blogg.se

Sag att du haller till i Tyskland, vart i Tyskland är du da om man far fraga? ;-)

2010-09-27 @ 21:40:45
URL: http://ellastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0