En slöhelg


Idag vaknade jag klockan 12 och kände att fy vad länge jag sovit nu måste jag upp. Satt sen och funderade lite på varför jag hade så brottom med att komma upp till frukost och datorn, haha. Det är en riktig slö-helg just nu och det behövde jag nog. Kan ju inte va ute och ränna varje dag. Nu måste jag äta min macka som har gått lite från ett mjukt bröd till ett knäckebröd. Sen blir det Eva och Adam på youtube för hela slanten.

Fresten funderar jag på att använda gymmets pool och relaxavdelning lite mer... Trots nakenshocken jag fick igår verkar det himla mysigt. Idag eller imorgon kankse blir en pooldag? Nej nu väntar youtube.

Puss och Kram, Louise



Längtar hem till mamma, lidl och stora soffan.

Kommentarer
Postat av: Mellisaurus-[rex]

Ah slötittande på youtube :) En ond cirkel ^^

2010-09-25 @ 13:54:57
URL: http://mellisaur.blogg.se/
Postat av: Sannie

Om du fick vara en kändis för en dag, vem skulle du i så fall vilja vara? :)

2010-09-25 @ 16:40:02
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0