en annan annanas


Bebisarna sover och jag har ätit ett halvt ton annanas. Det var tydligens naturens egna antibiotika och bra mot ont i halsen. Jag hade det förut idag, känner inte av det nu men har också nyst två gånger. Inte bli sjuk, itne bli sjuk, på tal om det så måste jag pausa för att springa och ta på mit varma mjuka sockar. Viktigt att vara varm om fötterna.

För övrigt har jag nästan inte ätit idag, galet, måste genast göra nått åt det men jag orkar inte, blö. Sitter i vardagsrummet och tittar på tyska barnprogram. Snart ska ungen sova och en kompis till lilla moster kommer hit och ska kolla X Factor. Ungefär idol/talang men det suger. Skit tråkigt verkligen. Som tyska "idol" kallat popstars suger också. De har verkligen missat vad som är roligt i de programmen. Kankse blir till att sitta på mitt rum och sträckkolla på svenska underbara idol istället. Har bara sett de 4 första avsnitten så har lite att göra.

Nej nu måste jag hitta något att äta, får rota igenom kylskåpet lite och se vad jag hittar. Min bästis lämnar mig ikväll för träning, känner mig ensam. Vill ju ha nån där i skype att samtala med lite då och då. Nu mat!

Puss och Kram, Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0