Ego boost


Jag kom precis på en sak. Hur cool är jag egentligen som åkte iväg till ett annat land, till helt främmande människor och startade ett helt nytt liv?! Har träffat ett helt gäng med kanon vänner som verkligen förgyller min tid här. Bor med en fantastik familj som verkligen får mig att känna mig som hemma och trivas. Har ett par släktingar utanför stan som tar hand om mig och reducerar min hemlängtan. Känns som att jag är on top of the world!

Detta året kommer verkligen bli ett äventyr och ett år jag kommer minnas hela mitt liv. Ännu har jag inga funderingar eller oroheter inför framtiden, dom kommer om ett halvår, haha. Är så glad i min underbara datornörd till vän där hemma i Sverige som har gett mig både Twilight 3 och Sex and the City 2 som jag inte sätt än. Tack också för allt annat, hade aldrig orkat utan dig.

Puss och Kram, Louise



Saknar denna tröja som råkade bli kvar i Sverige...

Kommentarer
Postat av: ele

Inte bara KVAR i sverige...

utan FÖRSVUNNEN i sverige...

...om jag fattat rätt?

2010-09-13 @ 21:02:51
Postat av: ele

Ja, det var starkt gjort!

Du kommer att vara tacksam för det här "språnget" i hela ditt liv.

Tror jag!

2010-09-13 @ 21:10:34
Postat av: Louise Olsson

Neej, den är återfunnen! Låg i J's garderob haha, såklart. Den kommer med mig till Tyskland i Oktober

2010-09-14 @ 19:19:33
URL: http://tutolsson.blogg.se/
Postat av: ele

Inte helt säker på att det är en så bra ide...

...det är ingen typisk åpär-tröja, tycker jag.

Den kanske "försvinner" igen...(he he he)

2010-09-14 @ 20:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0