Dåjtch bitte


Idag har jag varit på Folkhögskolan här i Frankfurt och gjort ett tyska test. Jag blev nivå 4 av 6 och ska börja plugga i Oktober. Ser veeeeeeeerkligen fram emot att få lära mig all gramatik i tyska språket. Hade mina azum boots idag också, med ett plåster så alla fötter mår bra!

Ska snart iväg och hämta unge på dagis och sen bär det av till gymmet. Ska springa av mig lite och få träningvärk. Imorgon blir det ut med brudarna igen. Längtar som tusan, vi ska till nått stort uteställe med massa ungdommar, det är allt jag vet. Har en cool partyoutfit i huvudet som förhoppningsvis blir bra. Frågan är bara klackar eller platta? Som alltid, haha.

Älskade underbara Bästa kommer hem imorgon också. Då blir det skype för hela slanten! Nu packa lite sen iväg på cykeln. Later.

Puss och Kram, Louise



Kommentarer
Postat av: Emmelie

Bild på skorna tack!:P

2010-09-09 @ 19:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0