Blood n' babys


GÄSP! Ovanligt trött ikväll fast att bebisarna sov nästan heeeela min bebistid. Snälla ungar det där. Men en av de skrämde fullständigt livet av mig idag när jag gick in för att väcka de och får se att ungen är fullständigt täckt med blod i hela ansiktet och att halva sängen är nerblodad. Nu dör hon, tänkte jag. Men hon stod där så glatt och gurglade. Näsan hade börjat läcka under middagssömnen tror jag och hon hade glatt smetat ut det över hela sig. Men mycket blod var det och illa såg det ut. Nåväl, bara att tvätta.

Blev till att titta på IDOL igår innan jag somnade och det blir samma sak ikväll. Sitter och väntar på att klippet ska komma ut på internett. Inte mycket mer att säga om idag. Gick och handlade i mina nya skor, azum! Fick bara puttelite skav uppe på ena tån (?).

Puss och Kram, Louise

Kommentarer
Postat av: ♥ Anna Olsson - Design, Fotografering m.m

Hej!

Känner du att du vill fräscha upp din bloggdesign till ett mindre pris, hör av dig eller kika in på min speciella sida där jag samlar mina bloggdesigner



-> http://akolan90.blogg.se/2010/august/hur-gor-jag-for-att-bestalla-en-bloggdesign.html#comment



Gör även designer på beställning!

Kramar och ha en bra dag ♥

2010-09-08 @ 22:23:53
URL: http://akolan90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0