Bebismonster


Puh, sitter och har inte pustat ut förens nu. Dagen började med att ungen inte ville gå till dagis idag så hon och lilla mamma hade lite mystid tillsammand och gick och handlade, åt glass och tittade på jackor. Det lämnade bebismonsterna till mig! Jag tog med dom ut på en lång lång promenad i parken som inte blev så lång eftersom jag gick fel och gick minirundan, hehe. Tog en tur ner till stan istället och köpte efterlängtade saker som ost, knäckebröd och apelsiner. Hittade inte popcorn, snyft.

Nu har de iallafall somnat så jag kan blogga. Imorgon ska de iväg till farbror doktorn igen så jag är fast med en bebis. Hoppas på att jag hinner iväg till gymmet efter att de kommit hem innan jag måste hämta ungen som slutar dagis kl 2. Annars får det väl bli kvällsgym. Nu ska jag nog ta mig en apelsin tror jag, mums!

Puss och Kram, Louise



On top of all - samma gula gitarr som var rosa är nu svart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0