22/9 - shorts och linne


Vilken dag! Hade jag hemlängtan igår så längtade jag istället hem mindre än någonsin idag. Har inte gjort något speciellt egentligen, var på en promenad i parken med monsterna iklädd... wait for it... shorts och linne. Inte frös jag heller och överallt låg nakna (?) människor och solade i värmen. Det var en underbar dag med fantastiskt väder. Som vanligt när jag går runt i parken gick jag såklart lite vilse. Jag har gått där ca 5 gånger tror jag och SÅ jäkla stor kan den väl inte vara? Bestämmer mig varje gång för att gå runt hela parken och se men varje gång slutar jag upp någonstans i mitten och undrar vart tusan jag ska gå nu. Mystisk park.

Nu har alla fått kvällsmat (utom jag såklart) och bebisarna ska snart sova. Känner mig trött idag efter en halvdag med monster så jag hoppas på ännu en tidig kväll. Nåväl, man ju aldrig eftersom att jag har grymt många bra filmer på datorn nu, lalala. Dags för Abendbrot och kanske ett skumbad.

Puss och Kram, Louise



Dagens, riktigt skönt att känna solens värme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0