2 nakenshocker på 2 dagar


Nu sitter jag här ren från topp till tå med nytvättade myskläder på mig. En himla skön känsla att ta på sig nått rent och mysigt när man själv är ren. Duschen blir ju nästan ogjort om man tar på sig smutsiga kläder när man är ren... Nej nu låter jag som min mor, det slutar jag med. Tog en sväng in på relaxavdelningen på gymmet för att kolla upplägget med solariumen men fick istället se en snopp komma gåendes från bastun. På en relaxstol låg en annan snopp och läste en bok. Igår när jag gick med monsterna i parken fick jag minsann också se minst ett dussin som låg och solade. Jag lovar, gjorde de i Sverige som de gör här skulle länsman inte bli glad. (DKV, Loranga och Sovjet) Don't worry it's a inside joke.

Jag tror jag var den enda idag som matchade regnet med solglasögon. Men älskar man sina solglasögon så gör man. Jag hade trötta ögon, inget smink och himlen var faktiskt bländande vit. Inte blå med moln, inte grå, VIT! Ja jag måste tyvärr erkänna att sommaren bara kom tillbaka i två dagen men då passade jag iallafall på att göra sommarsaker. Ha shorts och äta glass och så. Nu är det höst, men man vet ju aldrig vad som händer nästa vecka. Lilla mamma har lagat tortellini, mums. Ikväll blir det tyska Talang, popcorn och film.

Puss och Kram, Louise



If I could photoshop my heart red...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0