ZOO i sommarvärme


Hemkommen och utmattad efter en dag på stadens Zoo med ungen och den tyska prinsen (pappas smeknamn på honom egentligen). Vi såg många roliga djur, hade det lagom ansträngt med ungen och... det BÄSTA av allt, mamma lyssna nu!!!!!, åt SPAGETTI EIS! Inte på Zanoni und Zanoni men en annan glassbar där de hade spagettieis. De fanns en hel sida med olika smaker på just denna glassrätt. Jag tog kiwi och TP (den tyska prinsen) tog en med banan och chokladsås. Annars fanns det med alla möjliga bär och smaker. Helt azum!

Nu sitter jag och tar ett sista farväl av min bästa som snart ska åka tillbaka till sin azum militärtjänst. Om en vecka ses vi, helt galet. Det ska bli så roligt att träffa alla igen. Ja, nästan alla då... Galet vad folk kan förändras fort och bli någon man knappt känner igen. Men dessa 4 dagar kommer bli azum!

Jag borde göra läxa nu och sedan lägga mig i badet för att få mitt hår tvättat (ja, jag måste ju tvätta det själv men ändå). Men som vanligt när jag borde göra nått så gör jag nått annat. Det är ju också bra, för då blir iallafall någonting gjort.

Puss och Kram, Louise



Random bild på ett djur. Eftersom att vi var på Zoo liksom...

Kommentarer
Postat av: Angelika

Meh det är väl inte ett random djur! Det är ju finaste Sumo ju!

2010-10-11 @ 16:58:55
Postat av: Sofie

Så fin bild!

2010-10-11 @ 17:59:24
URL: http://sofiefi.blogg.se/
Postat av: Louise Olsson

ber om ursäkt. random bild på världens finaste Sumo som knallar omkring runt huset. KATT av Louise Olsson

2010-10-11 @ 19:13:13
URL: http://tutolsson.blogg.se/
Postat av: mam

S P A G E T T I E I S !!!!!!!

<<<<<3<3<3<3<3<3<3<3<3<33<3<3<3<3

2010-10-12 @ 16:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0