Underbara Bästa


Varför är det så att jag hela sommaren går och tänker ut asgrymma höstoutfits som jag vill ha på mig när det blir lite kyligare och såfort hösten närmar sig har jag bara sommarkläder i skallen? Har iallafall nu två-tre rågrymma outfits som passar för detta halvväder. Känns bra, känns fint. Idag och igår har der varit varmt och fint men kylar  börjar smått komma, imorgon blir det kanske långbyxor ändå, eller om jag provar på en knästrumpe-variant. Nåväl, det känns imorgon bitti.

Har precis gjort dagens läxor, känner mig duktig. Nu väntar middag och sen sängen. Skola imorgon, får inte vara trött, haha. 11 dagar kvar nu... Kärleken bara flööödar, älskade Bästa min saknad kan inte beskrivas med ord.

Puss och Kram, Louise



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0