Tyst och lugnt igen


Puh, gästerna har gått hem, barnen har fått mat och bebisarna har tvättats och nattats. Huset är sååå tyst, haha. Det är även nystädat eftersom att våran putzfrau var här idag. Två sekunder efter att hon stängt dörren, haha jag överdriver inte, verkligen två sekunder, hör man en krach och ett "oj...". En bägare (plastglas) med äppeljos på det nyskurade golvet. Rätt kul. Men lite papper och en trasa tog hand om det. Bättre nu när barnen inte halkar så mycket tyckte lilla mamma.

Känner mig lite trött och seg, blir nog sängen skapligt idag med, även om det inte blir vid 8, haha. Det skulle komma en rolig film på tv vid 8 (som jag just nu såklart inte kommer ihåg vad den heter men jag kommer ihåg att jag såg det på reklam och tänkte att åh, den vill jag se). Så det blir väl choklad och filmmys lite. Bästa har tydligen bestämt sig för att vara borta och inte skypa med mig varje vaken sekund. Ja så kan man ju också göra, men det är ju inte rätt. Nu ska jag äta kvällsmat i form av mackor, mums. Imorgon är det tre timmar skola, lite bebisar och sen HELG! Tänk om alla veckor kunde vara två dagar, haha. Inga helgplaner ännu, men det brukar dyka upp.

Puss och Kram, Louise



Bebisarna är så galet facinerade i min dator...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0