Toapapper var är du?


Monster nattade, sjuk unge springer runt och vägrar sitta på soffan och vila sig och jag ska snart laga pizza till oss. De otroligt få gångerna jag lagar mat till familjen gör jag verkligen ett hårt jobb. Sätta på ugnen, ta bort plast från pizzorna och stoppa in de i ugnen. Puh, inte lätt men gott blir det.

Jag sitter här och kissar snart i mina fina röda jeans. Jag har slut på toapapper och det låg inget mer där det brukar ligga. Ska kolla i badrummet tänkte jag men glömde bort det. Nu blev jag däremot påminnd. Blir en lugn kväll och kankse en film. Jag säger nästan varje dag att jag ska titta på film men det blir aldrig av. Sitter och pratar med någon istället eller mamman ville inte se den som gick på tvn. Så jag kollar inte på film varje dag, även om det ser ut så. Nu måste jag kissa, med eller utan papper.

Puss och Kram, Louise



Kommentarer
Postat av: ele

Men unge!!!!!

Hur svårt kan det vara? Du var ju eingekaufen gegangen! Då ska man ha koll på om det behövs något toapapper einkaufen göra.

(tysk ordföljd, typ)

2010-10-25 @ 20:49:52
Postat av: Louise Olsson

haha men det heter ju inte einkaufan machen... det heter väl einkaufen gehen? haha

2010-10-25 @ 23:02:31
URL: http://tutolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0