Stressdagen alban


Vilken dag! Ungen var ju såklart sjuk och var tvungen att åka till doktorn. Det betydde att lilla mormor kom hit och tog hand om små monster. Alltså åkte jag hem efter skolan och köpte ingen massagematta. När jag hade varit hemma och tagit hand om massa barn för att alla var om sig och kring sig och sprang som galningar skulle jag tydligen gå ut med bebisarna iallafall. Så vid 3 begav jag mig ut för att köpa mattan med två bebisar i världens bredaste vagn. Kommer in i affären och ALLA mattorna är slut. Galet. Lilla mamma blev lite ledsen.

Har också, tvättat, matat och nattat monster och nu badar ungen och lilla mamma i mitt badkar. Jag är hungrig. Ska ta mig en kvällsmacka och lite honingsvatten, det är gott. Försöker dricka det varje morgon för att jag ofta har lite ont i halsen då men det är så varmt och svalnar aldrig så jag hinner nästan aldrig dricka det innan jag måste gå. Synd om mig. Nu därimot har jag tid och kan kura ner mig i soffan. Mys.

Puss och Kram, Louise



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0