snoppar överallt


Shit vad många snoppar jag har sett idag, galet. (Hoppas morfar inte läser detta inlägg...) Nu har jag verkligen kört slut på mig men fy tusan vad skönt det var. Uppvärmning på löpbandet, styrka i maskinerna tills alla mina maskiner var upptagna. Då gav jag upp och gick ner och körde ben, rygg och mage själv men en sånhär boll. Följde upp med en halvtimme på crosstrainern och en halvtimme på löpbandet. Pausade bara en gång, delvis för att jag höll på att kissa på mig och delvis för att mobilen flög i backen.

Sen satte jag mig i en relaxstol och åt min matsäck, haha. Som jag sagt en gång tidigare är denna relaxavdelning tydligen inget ställe där man måste vara påklädd. Att gå mellan bastun, duchen och stolarna kräver endast en handduk i handen (i handen?). HAHAHA, oj såg precis att de två första meningarna passade sådär bredvid varandra, ojojoj. Men det får stå. (Jag körde slut mig på löpbandet, ingen annan stans!) Sen blev det en kort simtur, bastu och dusch. En riktig welness-dag!

Nu sitter jag och väntar på min skypedate med Bästa mellan 6-9 innan hon åker tillbaka för att gå 8 mil till sin basker. Lite mat är jag sugen på också, kankse orkar laga nått.

Puss och Kram, Louise



Kommentarer
Postat av: Laila

mat är alltid gott =)

2010-10-24 @ 19:32:31
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Sandra

Oj vad jag skrattade när jag läste detta inlägg! :P Härlig blogg!

2010-10-24 @ 21:56:03
URL: http://sandrabomaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0