Sandätaren


Upptäckte precis att jag hade en finne gömd i ögonbrynet. Otroligt irriterande. Se, vilka otroligt intressanta inlägg jag skriver. Inte konstigt att besökarna ökar för varje dag. Borde ligga på topplistan snart med mina rubriker. Tills dess... Idag var jag i skolan, det var lagom kul. Vi jobbade men något som jag inte kommer ihåg vad det heter men jag kunde det iallafall. På väg hem skulle jag hämta upp ett par skor som blivigt lagade, (oroa dig inte mamma, det var inte mina) men de var inte färdiga än tydligen.

Kom hem och åt lunch för att sedan ta bebisarna till lekparken och leka lite. Som vanligt åt den feminina av de två ca 100 liter sand och den andre kräp mest omkring och ville ha allas leksaker. Solen sken idag med och det var en fin dag. Däremot hade de knappt sovigt något på dagen så de var ju sjukt trötta och alltså otroligt gnälliga. Fick mata de med kex och gummibjörnar för att de skulle va tysta. Jaja, inte så bra kankse men mamman får skylla sig sj. Låt de sova! Fresten var det hon som packat ner det.

Nu ska jag slänga mig på soffan, äta ... en frukt(?) och glo på tv. Bästis verkar ha försvunnit ut i tomma intet men jag skänker honom en tanke och hoppas att han inte är vilse. Hade hoppats på att träffa prinsen idag men han fick tyvärr förhinder. Kankse imorgon.

Puss och Kram, Louise


  
Mina tvillingar. De gulligaste bäbismonsterna någonsin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0