Ostmacka sen gymmet


Godmorgon godmorgon. Härligt med söndagar, tycker ni inte?! Jag hatar att vakna upp på helgmornar när jag inte har några planer. Kanske för att jag inte vet vad jag ska göra, inte har någon att prata med eller så, jag vet inte. Ända sedan jag slutade kalla han jag brukade kalla för älskling, älskling har det kännts jobbigt att vakna ibland. Som att något är fel och att jag är helt ensam. Inte så konstigt om man vaknat upp bredvid samma person nästintill varje söndag i fyra år. Menmen, jag vänjer mig!

Idag har jag verkligen bestämt mig för att idag är dagen jag ska dra iväg till gymmet och göra en radikal förändring i vardagen. Nu jäklar ska jag komma igång igen, kan inte fatta att jag lyckades övertala mig själv att inte träna på nästan en månad. Men idag blir en heldag på gymmet. Ska packa matsäck och skönhetsgrejer. Ska köra ett rejält pass, äta en banan och macka eller så, spendera lite tid i relaxavdelningen och sedan slänga mig i poolen. Låter som ett bra gympass. Nu sitter jag här och knaprar på min ostmacka och väntar på att Bästa ska bli grön på skype. Kult.

Puss och Kram, Louise



Dagens fina höstväder. (Nu ljög jag det är ju egentligen gårdagens väder.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0