not sane but awesome


Samtal från igårkväll med min kära familj, Pappa, Mamma, Syster och jag (Louise). Mamma på en dator, och pappa och syster på en. Såhär i efterhand när jag suttit och skrivit av halva dialogen kommer jag ju på att allt vi säger inte alls är roligt för de som inte känner oss. Det gjorde mig lite ledsen. För mig är allt skitkul och klockrent. Men eftersom att jag lagt ner så mycket arbete lägger jag upp den ändå. Enjoy!


P: Hej är du här nu
L: jaaa
M: Hej, nu är jag också här
P: nu kan vi alla leka
M: Jaaa!!! Nu kan vi alla leka!
L: Hej alla
M: Är "s" också där?
P: ja
L: hej yster
S: heeju
M: Hihi nu är det bara en som fattas

...

P: S och jag har varit på stadshotellet
L: JASSÅ
    Vad har ni gjort där?
P: ätit paj
M: åhhh så gott!! Idag?
P: Vi kom hem nu
M: meeen, jag ville också ha paj
L: vad gott med paj
    jag har ätit bröd och potatis
M: fast kanske inte idag...
L: det gör man här, skumt va?
M: har ätit smörgåstårta så jag är mätt
    vaktis fyllde år
    nää, det äter man inte bara i din LILLA familj
P: banken bjöd
M: ?
P: på paj
L: vad snällt av banken
    jag får ingenting av min bank
M: snäll bank
    inte jag heller
P: ni har fel bank

...

L: haha AO, låter som ODAL
S: meh, du är duuum
M: ne men fråga, han vet nog
L: Mamma luft ögonen någon gång och förstå att vi har slutat prata om det för länge sedan och pratar om något annat nu.
S: luft ögonen?
M: hehe, jag kan, eller jag försöker men "s" säger att jag gör fel
S: Man kan väl prata om många saker samtidigt
L: äh
S: haha ja du försöker faktiskt det är bra
M: dumma Tut
S: men du är fett dålig


Kommentarer
Postat av: Anonym

knäppa tut

2010-10-07 @ 19:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0