Katjakaj & Bentebent


När man är klar man alla sina sysslor får man vila. Bäbisarna sover och lilla mamma hämtar ungen från dagis. Jag passar på att avverka lite youtubeklipp från en av världens roligaste serier. Jag saknar min bror när jag tittar på dessa, men snart ses vi! 12 dagar kvar. Jag räknar dagarna. Fast jag trivs väldigt bra här, detta är hemma nu. Mitt rum, min säng, mitt hem. I 10 månader och 2 veckor till.

Funderar lite på om jag orkar träna ikväll eller om jag ska försöka göra det imorgon. Är ju faktiskt nästan lite småförkyld... Vill inte bli värre nu när jag måste gå i skolan och jobba varje dag. Får absolut inte vara sjuk när jag ska hem till mina bästa, det ska bli en intensiv helg alltså. Stannar ju ända till onsdagen, azum!

Puss och Kram, Louise



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0