Jag är våt


Våt i håret, kläderna går att vrida ur och sminket rinner lite. Jag har badat bebisar! Tydligen tycker de att det är mycket roligare att stänka ut vattnet på mig än att sitta och bada snällt i det. Nåväl, nu är de iallafall både bebisarna och mina kläder rena. Förutom byxorna som bäbis nr1 lyckades hälla en halv flaska babyolja på. Toppen.

Efter mina två prinskorvar jag fick till lunch börjar magen kurra lite smått igen. Tar nog en macka eller något annat lämpligt och hoppas på att bebisarna snart är trötta så att jag kan natta de och sen cykla iväg till gymmet. Ska inte lata ur nu, pepp pepp. Får tänka på hur skönt det kommer vara att gå och lägga sig sedan, dessutom behöver jag träna bort träningsvärken.

Puss och Kram, Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0