inga mer snoppar


Livet är ju bra ironiskt ibland. Det är inte ofta min morfar får för sig att starta sin Toshiba från stenåldern och knacka sig in på annat än sin mail eller kanske läsa lite om den tyska ekonomin. Men idag var mamma tydligen där och morfor fick för sig att han ville läsa min blogg och se vad som händer i mitt liv. Han får upp sidan och möts av snoppar överallt. Stackars min lilla morfar. Andra meningen i inlägget (som ni ser om ni scrollar ner några cm) är ju faktiskt att hoppas att morfar inte läser detta inlägg. Ironi.

Nu sitter jag här efter att ha tömt kroppen på lite vatten. Det måste man också göra ibland. Msnvideoar lite med mamma och har skypat med både Bästa och bästis. De senaste 4 dagaran har gått fruktansvärt långsamt men snart hoppar livet igång igen hoppas jag på. Nästa helg är något att se fram emot och jag tror det blir en till hemresa snart. Vad nu de ska va bra för... Nä nu ska jag fan lägga mig och sova så jag kan rycka upp mig lite.

Puss och Kram, Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0