Gomöra gomöra


Gomöra... Tror jag fått det från tv någonstans? Skitsamma. Jag satt uppe halva natten igår och kollade stugor i Sälen och Åre. Vi kan inte riktigt bestämma oss. Vi ska iallafall dra iväg hela gänget, är superglad för det. Det kommer bli riktigt roligt, favorit i repris liksom. Nyår o8-o9 spenderades med alla i Idre och det var på nyårsafton han som jag brukade kalla för älskling gav mig en ring i skidbacken. Den här gången ska han inte med, så det blir bara nästan hela gänget. (En tyst minut för eventuell sörjning) I don't hear anything?!

(Mamma jag sitter alltså i skolan nu och inte alls vid datorn. Inlägget skrev jag när jag var hemma men det kommer upp nu. Knepigt jag vet, det där med teknik.)

Puss och Kram, Louise



Såhär söt var jag igår efter att ha badat ett barn. Jultomten kommer tidigt iår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0