Gått ner ca 40 kilo


När solen skiner men det ändå är lite blåsigt och kallt tillåter man sig att sitta inne. Det är iochförsig väldigt fint väder men ska nog ut med monsterna sen så. Har ätit en yoghurt och 4 knäckemackor till lunch, hur nyttigt det är kan ju disskuteras. Orkade inte laga mat och föresten står våran putzfrau (städtant) i köket och skrammlar. Väcker hon bebisarna ska jag säga att hon får gå ut med dom!

Har hittat en våg! Den låg gömd under en hylla och var lite sprucken men det gjorde inte så mycket tyckte jag. Dessutom vägde jag ca 35 kilo så den måste ju fungera perfekt? Min resväska vägde hittills 5 kilo, men får nog räkna med kankse 2 till... Det blir lagom. Vill jag ta med mig mycket hem får jag väl helt enkelt klä på mig det, orkar inte oroa mig. Nu loggade bästis in på msn och gjorde mig på bra humör. Snart ut i solen, later.

Puss och Kram, Louise



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0