Frukost, kom till mig


Jaha, nu funkar tydligen min egen spotify igen. Azum ju, hade glömt hur mycket grymt bra musik jag har, haha. Sitter nu i soffan och kollar på Frankfurt marathon på tvn. Skulle kunna titta ut genom fönstret också men sitter bekvämare såhär. Jaa mamma det skulle va kul att titta på och vi borde gå ner ett litet gäng men just nu väntar jag på att någon slags frukost mirakulöst ska hoppa in i min mun.

Har bokat ännu en hemresa, eftersom att Bästa var så jävla seg. 12e - 14e november gör vi Katrineholm osäkert igen. (För att förra gången gick så jävla bra.) Men hon får kanske tummen ur hon också någon gång. Gårdagskvällen var helt enkelt AWESOME men just nu orkar jag inte skriva om det. Snart så.

Puss och Kram, Louise



Frankfurter skyline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0