Die beste Au Pair der Welt


Vilken fantastisk au pair jag är. Vi låg i varsin soffa, lilla mamma och jag, och slöade framför tvn. Det blev reklam och hon sa: ja då kan jag ju tvätta ur flaskorna (bebisarnas nappflaskor). Då sa jag: ja, eller så kan du ligga kvar så kan jag göra det. Hon tvekade en halv sekund innan hon med vita tänder sa JA och la sig ner i soffan.

Jag har även gjort mina läxor snällt och duktigt, som sagt haft det lite mys med min lilla mamma och nu sitter jag här och funderar på att gå och lägga mig. Klockan är bara 9 (eller nästan halv 10 faktiskt) men jag är lite trött och eftersom att skype är dött på folk blir väl kvällen inte roligare än såhär. Dessutom är jag trött.

Puss och Kram, Louise



Video call snapshot by Skype

Kommentarer
Postat av: Nicklas

Du är som en varm solvind under en kall kylig vintermorgon! Du värmer. Man vill bara stanna upp och vända hela sig själv mot dig, ta in all din varma utstrålning!

Du är som ett kristallklart vatten, så där lagunblå och härlig. Man får en känsla av renhet utan dess like. Du är MIN värld :-)



Du är helt enkelt bäst Louise!

Saknar dig väldans.

2010-10-12 @ 10:13:38
Postat av: Louise Olsson

<3 x mer än det finns siffror till Nicke.

2010-10-12 @ 13:30:31
URL: http://tutolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0