Askungen i badkaret


Har precis legat i badet i över en timme och tittat på Askungen på datorn. Gjorde en ansiktsmask och tvättade håret, nu känner jag mig fin och fräsh och redo för en veckas skola och jobb. Haft en sista kanondag på en kanonhelg som fick avslutas med en kanonkväll. Haha, kanon helt enkelt. (Sa jag kanon en gång för mycket?)

I vilket fall är jag så glad att jag kommit till en så himla go familj med jättefina barn. Jag trivs så bra i området och stan och har hittat ett helt gäng vänner som är nästan lika galna som jag! Tusen tack till alla som peppade mig att åka hit och till mamma, pappa och såklart du N, du vet precis vem du är, för att ni stöttat mig genom allt. När det verkligen gäller ser man så lätt vem som är ens vän. Nu ska jag krypa ner i sängen och sova gott hela natten.

Puss och Kram, Louise



Kommentarer
Postat av: mam

JAAAA

2010-10-12 @ 16:19:57
Postat av: mam

...och azum, också....för mycket :)

2010-10-12 @ 16:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0