Ett insett (gammalt) fakta


Idag har jag insett ett fakta (som jag egentligen länge misstänkt). Skolan kommer ALLTID vara tråkig. Åtminstone till den grad att man alltid kommer ha mobilen uppe på lektionerna. Skrev precis till min kära mor på msn och frågade vad hon gjorde. Svaret blev jag sitter på föreläsning i aulan. Kul! Kära mor som alltså är... ska vi säga 40+, sitter alltså med msn uppe på lektionerna och busar istället för att lyssna. Utforskar sin nya dator. (Kul mamma, visst visst?)

Vill också säga att det är ordning på torpet igen och bästis är tillbaka. Hittad levande. Å andra sidan har Bästa (ja det är två olika, en feminin och en lite mer feminin, HAHA) åkt ifrån mig för att inta soliga Spanien en vecka. Ja jag får väl klara mig på vad jag har. Jag flev faktisk bjuden på bio av en kille från Finnland i helgen. Man vet aldrig, det kanske vore något att knyta band med. En vecka sprit och bastu i vinter, vad sägs? (Skojade bara mamma.)

Puss och Kram, Louise



Om 10 dagar ses vi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0