Tummen upp


Wow, nu har jag legat i sängen HELA helgen, och det var inte ens långtråkigt. Då är det illa. Känner mig piggare och uppvilad men det är fortfarande jobbigt att göra saker så jag tar det lite lugnt. Måste bli frisk så snart som möjligt. Får bli mycket energirik mat, mycket c-vitamin och mycket vatten.

För ungefär en timme sedan besstämde jag mig för att gå upp ur sängen så jag tog en minst sagt välbehövlig dusch (behöver inte säga mer) och klädde på mig. Mjukisbyxor iochförsig men ändå. Pappan ska laga lasange nu så i väntan på det äter jag en kiwi. Mammas tips!

Puss och Kram, Louise



Behövde helt enkelt en tummen-upp-bild. Dåligt jag vet, tänk bort korvarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0