Sverige Sverige Sverige


Om en vecka åker jag hem till Sverige igen, inte klokt vad fort tiden går. En hel månad har gått sedan jag var hemma sist och tre månader har gått sedan jag flyttade till Tyskland. Så mycket har hänt, det är inte klokt. Hur som helst så blir jag bara hemma över helgen så det blir ett par intensiva dagar. Förra gången jag var hemma köpte jag med mig ett antal tuggumipåsar som jag saknat, haha. Det finns vissa saker jag längtar efter så jag tänkte göra en lista ifall det är så att någon snäll människa vill överraska mig.

OLW - Ostbollar och blå chips, det borde vara lag på att det ska säljas i varje mataffär.
Kebabpizza - Vad är det som är så bra med italiensk dyr pizza med tunn och frasig botten? Nä mycket dag och mycket fyllning ska det vara. I Tyskland tror de dessutom att kebab är kyckling.
QP Cheesmeny endast ost - Alternativt till pizzan kan jag tänka mig ett skrovmål på McD. De har helt enkelt inte samma kvallité på grejerna här borta.

Det är de sakerna (saker, allt är ju ätbart?) som jag kommer på att jag saknar mest just nu. Lite av detta nästa helg skulle verkligen liva upp stämningen säger jag bara. Tänk på det du, om du vill komma på mitt kalas på lördag!

Puss och Kram, Louise



Busa massa bus ska vi göra, det är det vi busar gör bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0