INTRESSANT!


Monsterna sover och jag har hunnit med två tyska (barn)böcker och nästan hela Micke och Molle filmen idag. Mycket givande dag. Nu sitter jag här och borde kankse gå och gymma. Hade tänkt att jag inte skulle det idag för att jag inte skulle ha tid när jag hade så mycket bebisar, men nu sover ju de. Kan heller inte gymma torsdag eller fredag eftersom att jag har planer då. Kanske jogga i parken? Det vore något... Får fråga om den är upplyst annars kan det ju vara lite läskigt. INTRESSANT!

Ungefär lika intressant som bästis tycker det är när jag disskuterar högt med mig själv vilken dag jag ska tvätta håret. Jag tvättar inte håret så ofta, inte alls varje dag. Då har jag lite problem när jag tvätta det för att jag inte vill tvätta det för ofta. Jag vill heller inte tvätta om jag ska göra något så jag vet att det blir smutsigt nästa dag, känns onödigt. Sen måste det ju iblöand vara nytvättat och fint och då och då måste man tänka på det också. Ja det är inte lätt att vara tjej. Ett väldigt intressant inlägg blev detta men det är också en avspeglinng på min dag.

Puss och Kram, Louise



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0