If I don't sleep, you don't sleep


Vet du hur lång tid det tar att vika två soppsäckar med kläder? Vet du hur många kläder det får plats i två soppsäckar när kläderna är lika stora som din hand? Vet du hur mycket extra tid som går ut när man tittar på varje klädesplagg och säger ååååååh, innan man viker det? Det vat jag. Allt detta vet jag! Ont i ryggen fick jag och lång tid tog det men tusan vad sött allting var. Hittade värdlens grymmaste lilla body med texten If I don't sleep, you don't sleep.

Jag tror däremot att jag kommer att köpa för stora kläder till mina barn så att jag inte behöver köpa nytt hela tiden (iallafall när de är så små att de inte kan prata och protestera). Jag tror också att de kommer vara inlindade i filtar eller nått tills de blir så stora att de vill krypa. Att krånga på något så litet och ömtåligt byxor och tröja? Nää det tror jag inte på. Mys- och gostäcken och filtar blir bra, med en mössa på toppen.

Puss och Kram, Louise





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0