första dagen på sista veckan


Illa illa, 23 timmar och 37 minuter sedan förra inlägget läser jag här. Får ha som försvar att jag var tvungen att passa lite bebisar när jag kom hem från skolan och sedan kom Prinsen på besök. När han åkte var det dags att natta bebisar så jag är precis klar med allt. Vad gör jag det första jag gör? Bloggar. Så så illa är det inte. Hade en rolig dag i skolan, första dagen på sista veckan. Känns faktiskt ganska sorgligt att inte få träffa alla roliga vänner varje dag men vi får se hur det känns när klockan ringer en halvtimme senare. Dessutom kommer jag träffa de ändå såklart.

Nu sitter jag i lite för tajta jeans (uppknäppta) och borde dra och träna. Passa på när bebisarna somnat så tidigt men jag orkar verkligen inte. Dessutom är jag grön, rosa, gul, blå och glittrig i hela ansiktet för jag har blivit "sminkad" av ungen. Duktig var hon och Prinsen sa att jag blev jättefin. Kul prins. Ska nog ta mig lite kvällsmat (hoppas på att det finns köttbullar kvar) och sitta framför tv:n och vara lat. Det tycker jag är kul.

Puss och Kram, Louise



Såhär vacker var jag idag. Prinsen sa att jag var fin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0