Det är synd om mig


Ligger i sängen och tittar på tyska barnprogram. Igår när jag kom hem från skolan hade jag huvudvärk och kände mig bara seg, somnade och sov en timme innan jag skulle iväg och hämta ungen från dagis. Frös så jävla mycket att jag drog på mig två tjocktröjor, halsduk och vinterjacka innan jag drog iväg. Kom tillbaka med huvudvärk och la mig på soffan och somnade direkt. Vaknade frammåt kvällen varpå lilla mamma konstaterade att jag hade över 39 grader i feber och skickade mig bums i säng.

Sov hela kvällen och natten och vaknade vid 1 idag men har fortfarande inte gått ur sängen. Har sovit till och från fram till 4 och nu avnjuter jag alltså tysk tv. Synd om mig är det och alla är välkommna att komma med choklad, chips eller en pizza.

Puss och Kram, Louise



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0