70 meter halsduk


Hemkommen från skolan och har bara köpt nödvändiga saker. Bananer, schampoo och deo är sånt som går åt, der får man lägga pengar på (vadå försöka övertala sig själv?). Nu sitter jag här i min ensamhet och funderar på när det egentligen var jag skulle hämta ungen från dagis. Har ju skrivit halv 2 här, varför har jag gjort det? Jag hämtar henne alltid klockan 2? Vi chansar på två, tummen upp. (Eftersom att klockan snart är det.)

Försöker bygga upp lite mojo för att gå till gymmet ikväll, pepp pepp, bara att packa och dra iväg. Såfort monsterna sover bär det av, pepp pepp. Nu ska jag nog börja linda min 70 meter långa halsduk runt halsen för det tar ett tag. Bästa halsduken någonsin, MYSFAKTOR HÖG. Cykeltur till dagis, jappjapp.

Puss och Kram, Louise



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0