Årets första kulglass


Gårdagen var en mysig fredag som började med en smärre försovning följt av en snabb cykeltur till skolan. Väl i skolan fick jag reda på att vi inte hade några lektioner så jag fick snällt cykla hem igen. Kände en otrolig tristess så jag ringde runt lite grand och gick sedan snart runt på stan med två glada vänner. Ett mål mat på kolgrillen, solning i parken och sedan årets första kulglass. Det blev en tuttifrutti marsmallow, kola och daimglass som förgyllde min dag.

Soffa, barnkanalen och te med honung i. Inte det idealiska för en studentvecka. Jag som hade bsestämt mig för att vara frisk idag men när jag vaknade var näsan och halsen fortfarande fyllda med slem. Nu var det ju trots allt studenttider så igår efter glassen bar det av hem till bästa tjejen som bjöd på grillmat och mys. Sen bar det av till klubben och killarna där jag festade lungt och stil(l)samt.

Idag väntar närmast frukost och sen kankse en resa till far min. Måste ut till slottet och förbereda allt inför nästa lördag. Jag kan inte fatta att jag ska ta studenten. Det har gått så väldigt fort och nu är allt slut. Herregud vad ska man göra nu... Nog för att jag har planer men ändå. Nu väntar frukosten i köket.

Puss och Kram, Louise




Kommentarer
Postat av: Hanna

Glassen va goooo´ och dagen också! :D

2010-06-05 @ 18:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0