Sommarlov och Cykelbyxor


Jag tror att allt äntligen har sjunkit in. Jag tror att jag änntligen fattat att jag har sommarlov nu. Jag kan ta tag i saker, göra vad jag vill, spendera tid med vilka jag vill. Och kankse viktigast, förebereda inför Tyskland. Om någon har missat det så flyttar jag till Tyskland i Augusti. Ett år ska jag fly landet och jobba som au pair i en underbar liten familj som bor mitt i centrala Frankfurt. Azum!

Jag vill slå ett slag för cykelbyxor! Äkta 80-tals cykelbyxor. De är så sjukt snygga och bekväma. Innom en väldigt snar framtid kommer de att lanseras, troligen med nytt namn och jag är så glad att jag haft mina på mig redan tre gånger nu. De är hemmagjorda såklart. Jag älskar cyklebyxor. För er som inte hänger med på vad det är kan man säga att det är leggins som slutar ovanför knäna. Riktigt snyggt!

Ett inslag om mode blev det här! Hoppas jag får många läsare jag vill fan bli bloggerska på heltid, så himla kul. Läs min blogg läs min blogg, haha. Sitter för övrigt med studentmössan på idag, vi har knutit fina band under dessa två veckor. Är inte redo att lämna den än. Nu ska jag åka ut till pappa och sola benen i mina cykelbyxor.

Puss och Kram, Louise








Kommentarer
Postat av: ele

Kvalitetsfoton! Vem kan ha tagit dom??

2010-06-15 @ 19:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0