Sommarlov är verkligen min grej


Det här med sommarlov är verkligen något för mig. Idag har jag ridit för första gången på säkert 5 år. Helt otroligt kul trots att det var en bångstyrig travare, haha. Sen har jag myst massor med ett gulligt föl, en aldeless nyfödd hundvalp och hans söta matte. Vi solade, badade, lekte i gräset och tuggade på pinnar. (Alla gjorde inte allt. Exempelvis så badade inte Izzy, alltså valpen.) Eftersom att mina kära pojkväns kära kusin var väldigt snabb med att lägga ut det på Facebook kan jag lika gärna berätta det här också. En till sak jag gjorde i dag var att krocka bilden. Hus kan vara snabba. Däremot var det min första krock på 1,5 så det är inte jättefarligt.

Otroligt varm dag, jag ska inte klaga men jag är glad att det finns kallvatten. Mycket skönt att bada. Hem och ta en snabbdusch och sen byta om och hem till killarna och vänta. Idag kommer min bästa älsklingstjej hem fårn dumma Göteborg och det ska firas med Harrys. Sitter här nu och hoppas att hon kommer snart, och att hon har med sig presenter till mig. Azum!

Snart midsommar, ska bli sjukt kul. Längtar efter att få lägga ut bilder på den outfitten. Bilder från idag kommer när jag har tid att sitta vid datorn i mer än 10 minuter. Skål på er och trevlig sommar.

Puss och Kram, Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0