Redaktionsliv


Sådär ja. Nu sitter jag på.. Ja var sitter jag. Redaktionen för den nya ungdomswebbtidningen i Katrineholm. Ung Katrineholm. Sedan klockan nio i morse har jag varit här och umgåtts med tre små tjejor. Dagen började med att jag berättade allt jag visste om hur det var att ha ett UF-företag och hur jag hade jobbat med mitt. Sen bar det av på fotorunda och nu sprang de små liven på lunch. Jag fick precis höra att "du kan arbeta med dom tills dom slutar idag, ge dom råd och tips...". Jag skulle också se över tidningens layout och komma med förslag till den. Mycket intressant att jobba på redaktion bara sådär. Kul!

På tal om lunch börjar jag också bli hungrig. Undrar om jag ska ta mig lite lunch jag med. Järnvägsgrillen eller hemlagat? Hmm... Får väl kolla om jag har någon att äta med först. Verkar inte bättre än att jag får gå hem till mamma. Som om hon har någon mat klar, tsss.

Kolla in den nya tidning nu vetja, de har ju ett minireportage om mig!
http://www.ungkatrineholm.se

Puss och Kram, Louise






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0