Oxfillé och vin


Jag är fortfarande mätt efter gårdagens buffé. Otroligt god oxfillé och tro det eller ej, potatisgratäng. Jag som inte äter någonting som är kladdigt. Varken såser eller gratänger. Men oj vad gott det var. Mums. Riktigt trevligt hade vi också, jag och grabbarna. Stort plus till Picasso och om de serverar buffé igen ska jag ta med pappa.

Nu sitter jag i Valla och väntar på att grillen ska tändas. Mer kött. Jag skulle aldrig klara av att vara vegetarian, kött är fan det bästa som finns! En korvmacka åt jag till frukost sen blev det inte mycket mer efter buffén. Det blir fläskkotletter och pommes ikväll det får räcka för en dag. Sitter såklart och tittar på Kronprinsessan Victorias bröllop på tv. Faktiskt spännande att se att fina klänning och få lite kultur i sig. Jag skulle vilja att gästerna på mitt bröllop också har sådana kostymer. Nåväl, det återstår att se.

Idag åkte min lilla älskling bort från mig med sig manliga fjärdedel (refererar till förra blogginlägget). Nästan en vecka ska de sitta i norrland och fiska och bli myggbitna. Mohaha. Eftersom att jag inte hade kameran med mig igår fick det bli mobilbilder (2.0 mpx). Om jag nu bara får in dem i datorn som krånglar med mig. Får be någon teknisk människa om hjälp. Snart kött, mums.

Puss och Kram, Louise








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0