Oppe-o


Värmen fortsätter att vara mycket varm. Det tycker vi mycket om. Nu ska jag snart iväg och bli misshandlad i armen på sjukhuset. 3e dosen färstingspruta ska jag få. Kommer ihåg första dosen, det var nog 4 år sedan. Älsklingen kom och hämtade mig på moppen efteråt och sen åkte vi någon stans. Ont gjorde det i armen som bara den. Åkt ifrån mig har han gjort också, muppen. Två veckor i en unken van med två metangasmoln. (Två killar som pruttar.)

Död åt Bästa om hon åker en vecka till Norrland nu på detta då får jag sitta här i min ensamhet. Eller ensam är jag väl inte men nog så lämnad. Hon kommer iallafall nu och ska leka lite och hålla mig i handen när jag ska få ont i armen, tack för det.

Tyskland närmar sig, mycket läskigt och spännande. Slutligen vill jag bara säga: Oppe-o!

Puss och Kram, Louise




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0