Min nya HP


Wiihoo nu sitter jag och bloggar på min egna fina dator för första gången. Den är så fin och bra och fin, haha. Lång tid tog det att göra alla återställningsskivor men det var det värt, nu är den säkrad. För övrigt sitter jag och väntar på en liten filur som skulle gå och shoppa med mig idag men inte verkar det som att det blir så inte. Nåväl, hon hör väl av sig.

Var på ett otroligt viktigt affärsmöte idag. Portfölj hade jag i handen, det var stekigt. Ska jobba v.27-29 men bara 4 timmar om dagen så jag hinner leka ändå. Mycket pengar får jag, höhö det ser jag fram emot. Synd bara att livet är så kort. Nu när jag väl får pengar har jag inte tid att göra nått... Nåväl, jag ska nog hitta en lucka. Har äntligen planerat in en bra vecka för min och älsklingens Göteborgsresa iallafall. Nu ska jag bara hitta några dagar till Skara sommarland och Liseberg med Bästa. Dags att ladda hem MSN kom jag precis på.

Puss och Kram, Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0